شناسهٔ خبر: 90038 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

بیمارستان جهرم تا پایان سال به وزارت بهداشت تحویل می‌شود

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از روند ساخت بیمارستان ۲۴۳ تختخوابی جهرم بر لزوم تحویل ساختمان اصلی این پروژه به وزارت بهداشت تا پایان سال تأکید کرد.

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بازدیدهای قبلی خود از پروژه ساخت بیمارستان جدید جهرم، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۲۴۳ تختخوابی جهرم به ۹۵ درصد رسیده است و تلاش مضاعفی برای تحویل ساختمان اصلی این بیمارستان به وزارت بهداشت در جریان است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی به مشخصات بیمارستان جدید جهرم اشاره کرد و افزود: ساختمان اصلی این بیمارستان ۷ طبقه بیش از ۱۹ هزار مترمربع زیربنا دارد و مساحت ساختمان‌های جنبی آن نیز به دو هزار و ۶۱۷ مترمربع می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در نشستی که امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی داشتیم تصمیم‌های لازم برای تسریع در تکمیل بیمارستان جهرم گرفته شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی ادامه داد: این بیمارستان که در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع احداث شده است، فضای لازم برای بخش‌های درمانگاه، اورژانس، بستری زنان و مردان، اطفال، جراحی، مراقبت‌های ویژه بزرگسالان و نوزادان را خواهد داشت.