شناسهٔ خبر: 90055 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ارزیابی عملکرد سامانه های حمل و نقل هوشمند صورت گرفت؛

کسب رتبه نخست توسط مرکز مدیریت راه های استان آذربایجان غربی

shokri.JPG مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از کسب رتبه نخست مرکز مدیریت راههای این اداره کل در آخرین ارزیابی عملکرد سامانه های حمل و نقل هوشمند در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، ارسلان شکری با اعلام این خبر گفت: این ارزیابی شامل عملکرد مجموعه این اداره کل در مدیریت پروژه های تردد شماری ، دوربین های نظارت تصویری، ثبت تخلفات سرعت ، توزین حین حرکت ( WIM )، مدیریت ناوگان امدادی، تلفن 141، ثبت سوانح و وقایع و تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر(vms) و تحلیل داده های سامانه ها است .

وی ادامه داد: بدیهی است این ارزیابی در بسیاری از پروژه های مذکور به هماهنگی و همکاری واحدهای مختلف مرتبط من جمله اداره ماشین آلات ، اداره ایمنی و ترافیک و حمایت اداره کل در پیشبرد فعالیتهای مرکز مدیریت راهها در ارتباط با سایر دستگاههای استان مانند پلیس راه بستگی داشته است .

شکری افزود: طبق آخرین ارزیابی مراکز مدیریت راهها در سراسر کشور مرکز مدیریت راههای استان مقام اول را کسب نمود که این رتبه از ابتدای امسال تاکنون و در ارزیابی های انجام شده استمرار داشته است .

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در پایان با اشاره به وجود 41 دوربین نظارتی، ۶ تابلو وی ام اس، ۳۳ سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور در مرکز مدیریت راهها و فعالیت شبانه روزی سامانه ۱۴۱ گفت: این مرکز با تمام توان در خدمت هم استانی های عزیز است.