شناسهٔ خبر: 90056 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در قالب طرح ملی ابرار انجام می‌شود؛

اجرای نزدیک به ۲۳ کیلومتر آسفالت راه روستایی شهرستان بوکان

Image-1 (31).jpg سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان گفت: نزدیک به ۲۳ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان بوکان در قالب طرح ملی ابرار آسفالت می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، هاوری شمس الهی با اشاره به پروژه های آسفالت راه های روستایی این شهرستان گفت: آسفالت راه روستایی تمبه - قالو به طول۶ کیلومتر و نیز پروژه های آسفالت راههای روستایی در شش محور دیگر شامل تکمیل راه روستایی چهار دیوار - کوکه به طول ۷.۵ کیلومتر ، قورمیش - گل تپه به طول ۵۰۰ متر، ترکمان کندی به طول ۸۰۰متر ، قلعه تپه به طول ۳.۱ کیلومتر ، سرد کوهستان به طول ۲ کیلومتر و دوکچی به طول ۳ کیلومتر در قالب طرح ابرار اتمام و به بهره برداری خواهد رسید.

​بهره مندی ۳۲۵ خانوار روستایی از راه مناسب

 وی افزود : با اجرای نزدیک به ۲۳ کیلومتر آسفالت راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار ۳۲۵ خانوار روستایی این شهرستان به راه آسفالته مناسب دسترسی خواهند داشت و درصد برخورداری خانوار روستایی از راه آسفالته به ۸۷ درصد می رسد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوکان در پایان ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن شرایط آب و هوایی و نیز تامین قیر مورد نیاز آسفالت پروژه های راه روستایی شاهد بهره برداری از آنها به عنوان گامی سازنده درجهت محرومیت زدایی و توسعه اقتصادی،کشاورزی و گردشگری روستاهای شهرستان بوکان باشیم.