شناسهٔ خبر: 90079 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تلاش راهداران انجام شد؛

بازگشایی راه ۴۳۶ روستا در استان اردبیل

hotoN.jpg مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل ضمن اعلام خبر بازگشایی مسیر ۴۳۶ روستا گفت: با تلاش راهداران دیار سبلان کلیه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)،کلیم اله وثوقی در بازدید از عملیات برف روبی محور اردبیل _ آستارا اظهار داشت:درحال حاضر شاهد بارش برف در کلیه محورها و بارش باران در شهرستانهای بیله سوار،پارس آباد و اصلاندوز هستیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل گفت: ۸۰ اکیپ راهداری از دقایق اولیه شروع بارش ها بطور مرتب درحال نمک پاشی و برف روبی جاده ها هستند.

وثوقی با بیان اینکه ۴۲۰ نفر نیروی راهداری با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات در جاده‌ها و راهدارخانه‌های استان مستقر شده و درحال خدمت رسانی به مردم  هستند تصریح کرد: باتوجه به بارش رحمت الهی سطح راهها خیس و لغزنده است که امیدواریم کاربران جاده ها با رعایت کامل قوانین سفری ایمن داشته باشند.

وی با بیان اینکه اولویت برف روبی با محورهای اصلی و فرعی است تصریح کرد: راهداران سخت کوش پس از اتمام عملیات برف روبی در محورهای یادشده با همه توان عازم بازگشایی راههای روستایی خواهند شد.

وثوقی از بازگشایی راه ۴۳۶ روستای استان خبر داد و گفت:راه ۴۵ روستا در شهرستانهای نیر،کوثر،مشکین شهر و گرمی مسدود است که راهداران باهمه توان تلاش می کنند راه ارتباطی این روستاها را باز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: هموطنان عزیز در سفر‌های زمستانی سیستم‌های گرمایشی خودرو را بررسی کنند، لباس گرم، تجهیزات ایمنی و به ویژه زنجیرچرخ حتما به همراه داشته باشند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های نیرو‌های پلیس راه، هلال احمر، اورژانس جاده‌ای و سایر نیرو‌های امدادی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.