شناسهٔ خبر: 90102 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیش از ایام نوروز صورت می‌پذیرد؛

تسریع عملیات راهداری در محورهای شهرستان همدان

تکمیل پروژه بهسازی و روکش آسفالت محلات صادقیه و باقرخان  اداره راه و شهرسازی خراسان شمالی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از تسریع در عملیات راهداری پیش از ایام نوروز در جاده های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، ابوذر میهنی با اشاره به پیش رو بودن ایام نوروز گفت: عملیات راهداری در محور‌های شهرستان همدان سرعت گرفته است و اکیپ‌های راهداری به شکل مستمر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: علاوه بر آمادگی کامل در بحث راهداری زمستانی عملیات شانه سازی، اصلاح شیب شیروانی، پاکسازی پارکینگ و حریم راه، اصلاح دوربرگردان، چاله گیری، خط کشی و غیره... به شکل مستمر در حال انجام است.

میهنی بیان کرد: از ابتدای امسال بیش از ۷ کیلومتر روکش، ۲۹ کیلومتر لکه گیری، ۱۱۰۰۰۰ مترطول درزگیری،۲۹۱۵۰ مترمکعب اصلاح شیب شیروانی در۴۲ نقطه، ۲۲۱۰۰متر مکعب خاکریزی در نقاط پرتگاهی، ۷.۹ کیلومتر آسفالت حفاظتی (چیپسیل) و ۲.۵ کیلومتر آسفالت رگلاژی و غیره. در راه‌های استان همدان انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: همچنین مقدار ۱۸۰۰ تن آسفالت به شکل پخش آسفالت رگلاژی و لکه گیری از طریق اکیپ امانی در شهرستان همدان اجرا شده است.