شناسهٔ خبر: 90110 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسی مشکلات و موانع پروژه های مسکن انجام شد؛

بازدید معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی از پروژه های مسکن شهرستان اسفراین

پروژه های مسکن شهرستان اسفراین راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به منظور بررسی مشکلات و موانع موجود در پروژه های مسکن شهرستان اسفراین از پروژه های مذکور بازدید و دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( خراسان شمالی)، در این سفر یکروزه از پروژه های مسکن مهر شهرستان و پروژه احداث مسکن طرح اقدام ملی اسفراین،  زمین های در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن جهت طرح اقدام ملی مسکن، پروژه بهسازی مسیل حدفاصل پل مطهری و پل معلم اسفراین، محله نواب (بازارکهنه) اسفراین بازدید شد و موارد ملاحظه شده مورد بررسی قرارگرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به همکاری بسیار خوب ادارات شهرستان اسفراین بخصوص شهرداری اسفراین با اداره کل راه و شهرسازی استان، پس از صدورپروانه ساختمانی پروژه مسکن ملی شهرستان، بلافاصله  عملیات ساختمانی پروژه آغاز و هم اکنون پروژه مذکور با پیشرفت مطلوب در مرحله اتمام بتن ریزی ستونها می باشد.

 علی فخرانی در این سفر یکروزه با همکاران شاغل در اداره شهرستان نیز دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات اداره شهرستان همانند ساختمان اداری، منازل سازمانی و ...  قرارگرفت.

در ادامه سفر، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی از فاز توسعه ساختمان های کارخانه آذین فورج اسفراین که در زمینه تولید قطعات مورد نیازصنایع مختلف از جمله خودرو سازی، پتروشیمی و نفت و گاز و ... فعالیت می نماید بازدید و در جریان فعالیتهای این شرکت بخصوص تولید سوله های ساختمانی مورد نیاز احداث سالن های جدید فاز توسعه ای آن قرار گرفت.

وی در بازدید از این کارخانه ضمن گفتگو با پرسنل شاغل بویژه کارگران و شنیدن دغدهای آنان مانند مسکن، خاطر نشان کرد:  از پتانسیل های شرکتهای خصوصی مانند شرکت آذین فورج، شرکت فولاد کیمیای صبا و مجتمع فولاد اسفراین و کارخانه لوله گستر اسفراین و سایر بخشهای دیگر تولیدی می توان در جهت تامین مسکن قشر کارگران و پرسنل شاغل در این بخش ها استفاده نمود.

در پایان لازم به ذکر است  اسدی، رئیس اداره برنامه ریزی و مسکن راه و شهرسازی استان،  علی اکبریان، رئیس اداره راه و شهرسازی اسفراین و  عباسی، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه شهرستان اسفراین،  فخرانی را در این سفر یکروزه همراهی کردند.