شناسهٔ خبر: 90112 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در مراسم تکریم و معارفه اعضای جدید هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن مطرح شد:

اتخاذ بیش از ۳ هزار تصمیم حاکمیتی در نظام اجرایی کشور توسط سازمان ملی زمین و مسکن

معارفه مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در مراسم تکریم و معارفه اعضای هیات مدیره جدید سازمان ملی زمین و مسکن با توجه به تنوع و حجم کار بالای این سازمان گفت: سازمان ملی زمین و مسکن در سال بیش از ۳ هزار تصمیم حاکمیتی در کشور اتخاذ می‌کند که این امر نشان از جایگاه ویژه و اهمیت بالای این سازمان در نظام اجرایی کشور دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در مراسم تکریم و معارفه اعضای هیات مدیره جدید سازمان ملی زمین و مسکن با توجه به تنوع و حجم کار بالای این سازمان گفت: سازمان ملی زمین و مسکن در سال بیش از ۳ هزار تصمیم حاکمیتی در کشور اتخاذ می‌کند که این امر نشان از جایگاه ویژه و اهمیت بالای این سازمان در نظام اجرایی کشور دارد.

احمد اصغری مهرآبادی در ادامه این نشست اظهار داشت: عملکرد و تلاش ما در هر سمت و جایگاهی از بین نمی رود بلکه همواره مورد قضاوت وجدان آیندگان واقع می شود و اجر و پاداش آن محفوظ است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان صداقت و علاقه به کار را رمز سربلندی هر فرد در انتهای دوران خدمتش خواند و توضیح داد: وظیفه یک مدیر در درجه اول حذف آلودگی‌ها و نقاط منفی موجود در محیط کاری و حمایت از نیروی انسانی است.

در این نشست که در آن محسن رضیعی، فردین شاکری و ارسلان مالکی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شدند، از زحمات و تلاش‌های مهدی ابراهیمی و عبداله بهادری تقدیر و تشکر شد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، پیش از صحبت‌های مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعضای سابق هیات‌مدیره این سازمان در گزارش‌هایی به تشریح عملکرد خود پرداخته و اعضای جدید نیز به ارائه برنامه‌ها و مواضع خود برای حل مسائل موجود سازمان پرداختند.