شناسهٔ خبر: 9015 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تاکید آخوندی بر نصب دستگاه ورود و خروج الکترونیکی برای خودروها؛

بازدید آخوندی از پارکینگ ترمینال های ۱ و ۲ و بازسازی رویه باند ۲۹ فرودگاه مهرآباد

اردبیل وزیر راه و شهرسازی پیش از سفر به استان اردبیل از پارکینگ ترمینال های ۱ و ۲ و بازسازی رویه باند ۲۹ فرودگاه مهرآباد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی صبح امروز پنج شنبه ۱۱ تیر پیش از سفر به استان اردبیل از فرودگاه مهرآباد بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در جریان این بازدید با حضور در محوطه پارکینگ فرودگاه مهرآباد در جریان روند ساخت پروژه پارکینگ دو هزار و ۵۰۰ خودرویی فرودگاه مهرآباد قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی خواستار نصب دستگاه ورود و خروج الکترونیک خودرو در پارکینگ ترمینال های ۱ و ۲ این فرودگاه شده و در ادامه در جریان روند بازسازی رویه باندهای چپ و راست فرودگاه مهرآباد قرار گرفت.

به گفته علی رستمی مدیر کل فرودگاه مهرآباد باند ۲۹ راست پس از یک ماه لکه گیری رویه آن مجددا وارد چرخه پرواز خواهد شد و پس از آن رویه باند ۲۹ چپ به طور کامل بازسازی می شود.

وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از طرح های عمرانی مرتبط با حوزه این وزارت به استان اردبیل سفر می کند.

آخوندی را در این سفر سید محمد پژمان مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، سید حسین میرشفیع معاون راه روستایی، سید مسعود نصرآزادانی معاون راه آهن، فرودگاه و بنادر شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، عبدالهاشم حسن نیا معاون سازمان راهداری و مصطفی افضلی فر، جلیل جعفری بنه خلخال، میرقسمت موسوی اصل و کمال الدین پیرمؤذن نماینگان مردم استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی همراهی می کنند./

 

 

 

نظر شما