شناسهٔ خبر: 9031 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

سیاست‌های رفاهی وزارت راه و شهرسازی قابل تقدیر است / نمایندگان از رای اعتمادی که به آخوندی دادند دفاع خواهند کرد

اردبیل عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به این نکته که مجلسی ها به وزیر رای اعتماد داده و از این رای خود دفاع خواهند کرد، گفت: آخوندی از حمایت اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کمال الدین پیرموذن بیان کرد: کارنامه عباس آخوندی در دوره وزارت درخشان است و مورد حمایت مجلس قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: رفاه مردم از طریق عمران شهری ممکن می شود و وزیر راه و شهرسازی در این زمینه موفق عمل کرده است و پروژه مجتمع پزشکان اردبیل یکی از این موفقیت هاست.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل عنوان کرد: سیاست هایی که وزارت راه و شهرسازی پس از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید مد نظر قرار داده قابل تقدیر است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلسی ها به وزیر رای اعتماد داده و از این رای خود دفاع خواهند کرد و امیدواریم با سیاست های حمایتی سایر مسوولان، تلاش های مجموعه راه و شهرسازی نمود بیشتری در آینده پیدا کند.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، کارنامه وزارت راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید را درخشان و شخص وزیر را فردی موفق و کاردان دانست و خاطرنشان کرد: استیضاح احتمالی وزیر راه و شهرسازی رای نمی آورد و قاطبه نمایندگان همراه وی هستند.

طی سفر وزیر راه وشهرسازی به استان اردبیل که به مدت دو روز ادامه خواهد داشت، پروژه هایی به ارزش سه هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

نظر شما