شناسهٔ خبر: 90375 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس صورت گرفت؛

بازگرداندن نزدیک به ۴۰۰هزار متر مربع از اراضی دولتی به بیت المال در استان فارس

رفع تصرف اراضی ایلام( دهلران.jpeg در بهمن ماه امسال یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی فارس نزدیک به ۴۰۰هزار متر مربع از اراضی دولتی رفع تصرف و به بیت المال بازگرداند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، سرهنگ حسین مهدوی نژاد فرمانده یگان حفاظت از اراضی این اداره کل گفت: در بهمن ماه ۹۹ بیش از ۲۵ مورد رفع تصرف فوری داشته ایم که مساحت آن ۳۹۳۱۰۰ متر مربع بوده است.
فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده بیش از ۷۹۵ میلیارد ریال است.
وی اذعان داشت: تعداد احکام اجرا شده قضایی که با صدور حکم اجرا شده ۹ مورد بوده است و مساحت اراضی که با رای قوه قضائیه باز پس گرفته شده ۱۴۳ هزار متر مربع است.
مهدوی نژاد افزود: ارزش ریالی اراضی که با رای قوه قضائیه باز پس گرفته شد ۹۴۷ میلیارد ریال است.
وی تصریح کرد: یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می نماید.
 مهدوی نژاد افزود: شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی برای تماس و اطلاع هم استانی ها برای جلوگیری از تصرفات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرفات به اراضی ملی و دولتی است.