شناسهٔ خبر: 90417 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شرایط اعلام بار و نوبت دهی مجازی در فارس تشریح شد

افزایش تردد کامیون های صادراتی و ترانزیتی در پایانه مرزی میلک رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از عملیاتی شدن اعلام بار و نوبت دهی مجازی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری فارس)، سعید پارسا اظهار داشت: از آنجایی که هوشمند سازی و الکترونیکی شدن حوزه های مختلف حمل و نقل جزء اولویت ها و همواره از دغدغه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بوده ، لذا برای جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان شریف و کاهش هزینه های جانبی این قشر زحمتکش، اعلام بار و نوبت دهی مجازی درمراکز عمده بار فارس  آغاز شد.

وی اضافه کرد: در همین راستا نوبت دهی مجازی توسط شرکت ایران بار به صورت پایلوت در شهرستان کوار به عنوان یکی از قطب های حمل ونقل استان و برای حمل محمولات کارخانه فولاد پاسارگاد اجرایی شده است.

 پارسا در ادامه افزود: در گام های بعدی مراکز عمده بار سایر شهرستانها نقاط هدف خواهد بود.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت : اولویت کاری ما پیگیری حقوق رانندگان  و جلوگیری از تضییع حقوق این قشر خدوم و زحمتکش در تمام زمینه های حمل و نقلی است که بدون شک با شروع طرح های هوشمند سازی و الکترونیکی کردن فعالیت ها ، شاهد حمل و نقلی روان و پویاتر در سطح استان خواهیم بود.

این گزارش حاکی از آن است که فارس به دلیل ظرفیت های فراوان در زمینه حمل و نقل جاده ای همواره به عنوان یکی از قطب های حمل و نقل کشور شناخته شده است.