شناسهٔ خبر: 90423 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

امروز در شانزدهمین رویداد ریلی با طعم فناوری روی داد:

تأکید مدیرعامل راه‌آهن بر الگوگیری از شهدا و ایثارگران در توسعه صنعت ریلی کشور/ تقدیر از سه نفر برگزیده در مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن

رسولی مدیرعامل شرکت راه‌آهن بر ضرورت الگوگیری از شهدا و ایثارگران در توسعه صنعت ریلی تاکید کرد و خواستار تداوم راه شهدا در عبور از مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی در کشور شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در شانزدهمین رویداد ریلی با طعم فناوری که امروز ۱۲ اسفند در مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن برگزار شد، بر ضرورت الگوگیری از شهدا و ایثارگران در جهت توسعه صنعت ریلی کشور تأکید کرد.

در این رویداد جهادی که سردار محمد اسماعیل کوثری، جانباز و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران نیز حضور داشت، رسولی خواستار ادامه راه شهدا و جانبازان به‌منظور عبور از بحران‌ها و مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی در کشور شد.

وی گفت: شهدا و جانبازان طی هشت سال دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثارگری راه‌ها را برای توسعه کشورمان باز کردند و اکنون بر ما واجب است که از این راه‌های گشوده شده عبور کنیم؛ چون اگر راه آنان را نرویم، به شهدا جفا کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن تصریح کرد: اکنون جوانان ما همچون رزمندگان دفاع مقدس که در آن هشت سال جانفشانی کردند و خوش درخشیدند، با همان روحیه جهادی اما در کسوت متخصصین و افراد دانشگاهی مشغول به فعالیت هستند و تلاش می‌نمایند تا در این جنگ اقتصادی موفقیت برای کشورمان به دست آوردند.

گفتنی است در پایان این مراسم، با حضور سعید رسولی، مدیرعامل راه‌آهن و سردار محمد اسماعیل کوثری، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران از سه نفر از برگزیدگان راه‌آهن به ترتیب فرناز منظور (برنده نفر اول)، ارسلان اسعدی (برنده نفر دوم) و محمد سمیعی (برنده نفر سوم) در مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن تقدیر به عمل آمد.