شناسهٔ خبر: 90445 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در قالب طرح ابرار صورت پذیرفت؛

​آسفالت ۱۸ کیلومتر راه روستایی در استان همدان

مسعود عسگری رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی استان همدان از ​آسفالت ۱۸ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ابرار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ر(اهداری همدان)، مسعود عسگری گفت: از ابتدای امسال ۱۸ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار در استان همدان انجام شده که ۹.۷ کیلومتر آسفالت و بقیه آن زیرسازی است.

وی در ادامه افزود: عملیات روسازی و آسفالت راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار با پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصدی در دست اقدام قرار دارد.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان بیان داشت : طرح‌های در حال اتمام شامل؛ گدارپهن اسدآباد، قشلاق فامنین و روستا‌های قمیشانه، سیاه گله و خنداب اسدآباد است که در صورت مساعد شدن شرایط جوی اجرای عملیات روسازی راه‌های روستایی ابلاغی از سوی سازمان راهداری آغاز خواهد شد.

عسگری در پایان ابراز داشت: با فراهم شدن شرایط آب و هوایی و نیز تامین قیر مورد نیاز آسفالت، طرح های راه روستایی شاهد بهره برداری از آن‌ها به عنوان گامی سازنده در جهت محرومیت زدایی و توسعه اقتصادی، کشاورزی و گردشگری روستا‌های استان هستیم.