شناسهٔ خبر: 90458 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی در دیدار با استاندار لرستان تاکید کرد:

تلاش برای تکمیل ورزشگاه‌های خرم‌آباد و بروجرد

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی از تلاش سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی برای تکمیل پروژه‌های ورزشگاهی خرم‌آباد و بروجرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در حاشیه دیدار خود با استاندار لرستان به دو پروژه ورزشگاهی سازمان مجری در این استان اشاره کرد و گفت: تکمیل ورزشگاه‌های خرم‌آباد و بروجرد به صورت جدی پیگری می‌شود.

مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی، افزود: پروژه ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد با ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل شدن به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مالی نیاز دارد که در دیدار با استاندار لرستان برای تأمین بخشی از آن رایزنی شد.

معاون وزیر راه وشهرسازی ادامه داد: بخش ساخت قسمت ۵ هزار نفری ورزشگاه بروجرد نیز با  ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی برای رسیدن به مرحله بهره‌برداری به ۷۰ میلیارد تومان اعتبار مالی نیاز دارد.

به گزارش سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی، نبیان با اشاره به اهمیت پروژه‌های ورزشگاهی استان لرستان، تأکید کرد: تکمیل این پروژه‌ها در سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی اولویت ویژه‌ای دارد و به صورت جدی پیگیری می‌شود.