شناسهٔ خبر: 90460 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول جدید نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان فاروج معارفه شد

معارفه راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 مراسم تودیع و معارفه ، مسئول جدید راه و شهرسازی شهرستان فاروج با حضور فرماندار فاروج، مدیر کل راه و شهرسازی، رئیس حراست اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی و جمعی از مسئولان شهرستانی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( خراسان شمالی)،  سید عبدالمجید نژادصفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در حکمی، حسن ذبیحی را به سمت سرپرست نمایندگی راه و شهرسازی فاروج منصوب کرد.
در این مراسم که در سالن جلسات فرمانداری فاروج جلسه شورای ترافیک شهرستان صورت پذیرفت، مدیرکل راه و شهرسازی از زحمات  ابراهیمی که ریاست اداره فاروج را بر عهده داشت تقدیر و تشکر نمود و  ذبیحی را که دارای تجربه خوبی در اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی بوده به سمت سرپرست نمایندگی معرفی کرد.
ابوالحسن نجفی حاج تقی، فرماندار فاروج نیز در این جلسه گفت:  اداره کل راه و شهرسازی استان تعامل خوبی با شهرستان فاروج دارد و همه هدفشان گره گشایی از مشکلات مردم است.
وی همچنین از زحمات چندین ساله  ابراهیمی تشکر و قدردانی کرد و برای مهندس ذبیحی آرزوی موفقیت و توفیقات روز افزون نمود.
گفتنی است براساس ابلاغ صادره از سوی نژادصفوی، مدیرکل راه وشهرسازی استان خراسان شمالی "حسن ذبیحی" به عنوان سرپرست نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان فاروج منصوب شد.‍