شناسهٔ خبر: 90462 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبرداد؛

تعیین تکلیف بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکن اقدام ملی در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد

ASAA.jpg مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از تعیین تکلیف بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکن اقدام ملی برای متقاضیان شهرهای خرم‌آباد و بروجرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، وحید کرم‌الهی روز گذشته ۱۲ اسفندماه در جلسه قرعه‌کشی اختصاص واحدهای طرح مسکن اقدام ملی به متقاضیان شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: ۲۶هزار نفر برای طرح اقدام ملی مسکن در استان ثبت‌نام کره بودند که با انجام پالایش‌های لازم در مجموع ۶۰۰۰ نفر حائز شرایط شناخته شدندو  از این ۶۰۰۰ متقاضی حائز شرایط  ۳۱۰۰ نفر واریز وجه داشتند.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: این افراد حداقل ۴۰ میلیون تومان به ازای هر واحد واریز کردند.
کرم‌الهی بیان کرد: در جلسه  قرعه‌کشی برای شهرستان خرم‌آباد ۱۹۷۵ واحد تعیین تکلیف  و ۵۰۰ واحد  هم به صورت ذخیره در نظر گرفته شد.
وی در ادامه افزود: برای شهرستان بروجرد نیز ۴۴۰ واحد قرعه کشی انجام شد و در سایر شهرستان‌ها با تامین زمین وضعیت واحد تعیین تکلیف خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار کرد: برای شهرهای خرم‌آباد، بروجرد و دورود که بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارند متولی تامین مسکن، راه و شهرسازی لرستان و در سایر شهرهای استان که زیر ۱۰۰ هزار نفرجمعیت هستند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسئول تامین واحدهاست.
کرم‌الهی بیان کرد: با تامین زمین در سایر شهرهای استان کار اختصاص واحدها و قرعه‌کشی انجام خواهد شد.