شناسهٔ خبر: 90623 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مهرآبادی در بازدید از پردیس عنوان کرد

تلاش برای تکمیل مسکن مهر تا پایان دولت/ عملیات اجرایی مترو پردیس این هفته آغاز می‌شود

بازدید مهرآبادی از پردیس معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از شهر جدید پردیس گفت: تمام تلاش‌ها برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر تا پایان دولت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از شرکت عمران شهر جدید پردیس، مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، از روند تکمیل واحدهای باقی‌مانده طرح مسکن مهر پردیس بازدید کرد.

 مهرآبادی ابتدا در نشستی با حضور هدایت، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس حاضر و گزارش پیشرفت پروژه‌ها به وی ارائه شد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن پس از این جلسه به همراه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از پروژه‌های مختلف مسکن مهر واقع در فازهای ۸، ۹ و ۱۱ بازدید کرد.

مهرآبادی در جریان این بازدید، از تکمیل هفت هزار واحد مسکن مهر تا قبل از اتمام سال جاری در پردیس خبر داد و اعلام کرد، در یک هفته آینده علاوه بر افتتاح این واحدها، کلنگ پروژه ملی مترو تهران – پردیس نیز به زمین خواهد خورد.

وی با قدردانی از مدیریت و راهبری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، وی را مدیری خطرپذیر توصیف کرد که موفق شد با انگیزه بالا بسیاری از مشکلات را حل کند.

به گفته مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، اکنون در هر نقطه از شهر پردیس فعالیت‌های عمرانی در حال اجرا است.

مهرآبادی گفت: تلاش می‌کنیم پروژه‌های مسکن مهر را به استثنای بخش کوچکی از آنها که شامل پروژه‌های جدید و پروژه‌های دارای مشکلات حقوقی می‌شود، تا قبل از اتمام دولت دوازدهم به پایان برسانیم و به مالکان تحویل دهیم.