شناسهٔ خبر: 90787 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی کازرون با ۸۰ میلیاردتومان تکمیل می‌شود

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اشاره به اینکه احداث بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی کازرون از سر گرفته شد اعتبار تکمیل آن را که هم‌اکنون زیر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد۸۰ میلیاردتومان برشمرد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از به جریان افتادن تکمیل بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی کازرون خبر داد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، گفت: چند سالی بود که اتمام این پروژه به دلیل مشکلات مالی با تاخیر مواجه شده بود که مجددا تامین منابع شد. پیمانکار انتخاب و نقشه‌ها به روز شده و بازنگری نقشه‌ها بر اساس آیین‌نامه و مقررات ملی و کنترل ساختمان در دستور کار قرار گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی بر مقاوم‌سازی احداث بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی کازرون تاکید کرد و توضیح داد: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و با زیربنایی حدود ۱۸ هزار مترمربع عملیات اجرایی آن اغاز شده است.

نبیان رقم پیش‌بینی شده برای تکمیل بیمارستان کازرون را ۸۰ میلیاردتومان عنوان کرد و گفت: اعتبار هزینه شده برای این بیمارستان برای سال مالی جاری، ۸ میلیاردتومان است.