شناسهٔ خبر: 90914 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال گذشته صورت پذیرفت؛

تردد ۴۵۰ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان اصفهان

اصفهان.JPG مدیرکل راهداری  و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: در سال گذشته از محورهای مواصلاتی استان ۴۵۰ میلیون خودرو تردد داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)،  مهدی خضری در نشست هم اندیشی این اداره کل با پلیس راه استان اصفهان که با حضور رئیس پلیس راه راهور ناجا برگزار شد، اظهار کرد:  استان اصفهان در بسیاری از شاخص ها در رتبه اول کشور قرار دارد لذا برنامه ریزی و توجه به آن برای ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ها ضروری است.

وی با اشاره به رتبه اول استان اصفهان در زمینه حمل ونقل بار و جایگاه سوم کشور در زمینه حمل ونقل مسافر استان اصفهان در کشور ادامه داد: ۴۵۲ شرکت حمل ونقل کالا و ۱۵۲ شرکت حمل ونقل مسافر  در استان اصفهان در حال فعالیت است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان به تلاش و همکاری موثر پلیس راه استان اصفهان با این اداره کل اشاره و تشریح کرد: بررسی اطلاعات تصادفات ۵ سال گذشته در استان اصفهان به همراه پلیس منجر به دستاوردهای بسیار خوبی شد.

وی با بیان اینکه بر اساس این اطلاعات، ۸۰ درصد تصادفات استان اصفهان در ۲۰ درصد از راه ها رخ می دهد، اضافه کرد: با جانمایی و استقرار مناسب گشت های راهداری و پلیس در ایام پرتردد موفق به کاهش قابل توجه تصادفات در این محورها شدیم.

خضری همچنین از کاهش تصادفات در استان اصفهان خبر داد و گفت: برگزاری منظم جلسات کمیسیون ایمنی راه های استان اصفهان و همچنین مشارکت دستگاه های ذی ربط از جمله پلیس  راه در موفقیت این کمیسیون نقش ویژه داشته است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تشریک مساعی و همکاری بیشتر، شاهد کاهش تصادفات در کلیه محورهای مواصلاتی استان اصفهان باشیم.