شناسهٔ خبر: 90955 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف بررسی اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی امسال انجام شد؛

دیدار مدیرکل هواشناسی گیلان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان

محمد دادرس مدیر کل هواشناسی استان گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان درخصوص اعتبارات و برنامه‌های این اداره کل برای سال ۱۴۰۰  با کیوان محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)، محمد دادرس در این دیدار درخصوص اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی سال ۱۳۹۹ و همچنین اعتبارات و برنامه‌های اداره کل برای سال ۱۴۰۰ مطالبی را بیان کرد.

مدیرکل هواشناسی با توجه به برنامه ارائه شده به سازمان هواشناسی درخصوص توسعه شبکه ایستگاه‌ها و ارتقای تجهیزات و امکانات موجود، خواستار تأمین و تخصیص اعتبارات استانی، برای تحقق کامل این برنامه‌ها شد.

همچنین در این دیدار به برخی از کسری‌های اعتبارات هزینه‌ای هواشناسی و توجه ویژه به معوقات کارکنان هواشناسی استان در پایان سال اشاره شد و خواستار تأمین و تخصیص اعتبارات مذکور گردید.

محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌یزی استان نیز از خدمات هواشناسی در سال ۱۳۹۹ و ارائه پیش‌بینی‌های به موقع و جلوگیری از بروز خسارات و به حداقل رساندن اثرات مخرب و مخاطرات جوی تقدیر و تشکر و از مجموعه هواشناسی استان و برنامه‌های عملیاتی و اعتباریِ درخواستی اداره کل مذکور حمایت و پشتیبانی خود را اعلام کرد.