شناسهٔ خبر: 91106 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان اعلام کرد؛

تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان ۶۴ درصد افزایش یافت/ جابه جایی بیش از ۱۲۹  هزار مسافر با حمل ونقل عمومی

تردد.jpg مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از افزایش تردد ۶۴ درصدی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا روزیکم فرودین امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری اصفهان)، مهدی خضری اظهار کرد: دستگاه های تردد شمار استان اصفهان، تردد ۶ میلیون ۹۶۳ هزار  و ۴۲۶ هزار  خودرو را  از روز ۲۵ اسفند سال گذشته  تایکم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در محورهای مواصلاتی استان ثبت کردند.

وی ادامه داد: این آمار به نسبت مدت مشابه سال قبل افزایش ۶۴ درصدی را نشان می دهد.

خضری با تاکید بر خودداری از سفرهای غیرضروری توسط مردم اظهار کرد: بر اساس آمارهای ثبت شده توسط سامانه های تردد شماری در این ایام، ۴۵۸ هزار و ۱۰۰ خودرو به استان اصفهان وارد و  ۵۱۳ هزار و ۵۷۹ خودرو از استان خارج شده اند.

جابه جایی  بیش از ۱۲۹ هزار مسافر با حمل ونقل عمومی

وی با اشاره به آمار جابه جایی مسافران با ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری اظهار کرد: در روز یکم فروردین ماه  بیش از۱۰ هزار و ۷۳ مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان جابه جا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا یکم فروردین ماه امسال در مجموع بیش از ۱۲۹ هزار و ۸۱۰ مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی جابه جا شدند.

خضری با اشاره به تاکید بر رعایت اصول پروتکل های بهداشتی برای جا به جایی مسافران اظهار کرد: بر اساس بخشنامه ها، رعایت فاصله فیزیکی و پروتکل های بهداشتی برای جابه جایی مسافران الزامی است.

وی با  تاکید بر توقف اتوبوس ها در اماکن اقامتی استاندارد و بهداشتی برای استراحت و انجام فرائض دینی مسافران، گفت: نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان نیز در این ایام تشدید شده است.

مدیرکل راهدار ی و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: کسانی که به هردلیلی قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان را دارند می توانند با تماس با تلفن ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.

خضری خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان در تمام بخش ها اعم از راهداری و حمل ونقل در آماده باش کامل هستند.