شناسهٔ خبر: 91112 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) در دیدار با امام جمعه شاهرود عنوان کرد؛

تحویل پروژه های مسکن مهر شاهرود تا پایان شش ماه اول امسال

امام جمعه شاهرود مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) در دیدار با امام جمعه شاهرود از تکمیل مساکن مهر باقی مانده این شهرستان تا پایان خرداد ماه و تحویل به تمامی متقاضیان تا آخر شش ماه اول سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شرق سمنان)؛ امیر عمیدی در دیدار خود با امینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان شاهرود در دومین روز از  سال جدید گزارشی از عملکرد راه و شهرسازی شرق بیان نمود.

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) در این دیدار ضمن اعلام آمادگی و حضور  کامل نیروهای راهداری این اداره کل د رمحورهای شرق استان بیان داشت از مورخ ۲۵  اسفند ۹۹  با توجه به شروع سفرهای نوروزی و افزایش ترافیک در محور اصلی شاهرود-مشهد تا به امروز با عنایت خداوند متعال و همیاری پلیس راهور و نیروهای خدماتی ، امدادی و اجرایی مربوطه  شاهد هیچگونه سانحه منجر به فوت نبوده ایم.

ابلاغ ۱۲۱میلیارد و۵۰۰ میلیون ریالی وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل مسکن مهر شاهرود

در ادامه وی بیان داشت: پیرو سفر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به شاهرود و با ابلاغ اعتباری به مبلغ دوازده میلیارد و یکصدو پنجاه میلیون تومان از محل اعتبارات بند ب تبصره هشت در خصوص تکمیل پروژه های مسکن مهر نیمه تمام شاهرود عملیات تکمیل مساکن مهر شاهرود تا پایان خرداد ماه امسال انجام و تاپایان شش ماه اول سال ۱۴۰۰ به تمامی متقاضیان تحویل می شود.

عباس امینی امام جمعه شهرستان شاهرود نیز ضمن تقدیر و تشکر و تبریک سال به تمامی کارکنان زحمتکش و سختکوش راه و شهرسازی ،تکمیل پروژه های مسکن مهر و در ادامه انجام پروزه های طرح اقدام ملی را در راستای فرمایشات مقام عظمای ولایت مدظله العالی دانست و تحقق به شعار تولید پشتیبانی‌ها،مانع زدایی‌ها را از اولویت کلیه مسئولان و دستگاههای اجرایی برشمرد.

لازم به ذکر است در این دیدار کوزه چی مدیر فرودگاه بین المللی شاهرود و زادخور مدیرکل راه آهن این شهرستان عملکرد حوزه مدیریتی خود را به امام جمعه شاهرود گزارش دادند.