شناسهٔ خبر: 91168 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرکل فرودگاه شهيد سپهبد قاسم سليمانی اهواز اعلام کرد:

ورود غيرمسافر به فرودگاه شهيد قاسم سليمانی اهواز ممنوع شد

فرودگاه اهواز مديرکل فرودگاه‌هاي خوزستان از ممنوعيت ورود افراد غير مسافر و فاقد بليط به محل ترمينال فرودگاه شهيد قاسم سيلماني اهواز برابر با ابلاغيه سازمان هواپيمايي کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سيد مهدي رزاز مديرکل فرودگاه شهيد سپهبد قاسم سليماني اهواز گفت: با توجه به وضعيت قرمز استان و ضرورت اجراي دستوالعمل هاي صادره ستاد ملي مديريت بيماري کرونا، اقدامات پيشگيرانه در فرودگاه‌هاي استان بخصوص فرودگاه شهيد قاسم سليماني اهواز با جديت پيگيري و عملي مي‌شود.

مديرکل فرودگاه هاي استان با اشاره ابلاغ دستورالعمل مربوط به ممنوعيت ورود افراد غير مسافر به محل ترمينال ادامه داد: برهمين اساس از شهرونداني که به استقبال مسافران مي آيند و يا به منظور مشايعت، آنها را همراهي مي‌کنند خواسته مي‌شود در راستاي اجراي پروتکل‌هاي بهداشتي و پيشگيري از شيوع کرونا وارد محل ترمينال فرودگاه شهيد قاسم سيلماني نشوند.

وي تاکيد کرد: محدوديت‌ها در خصوص جلوگيري از ورود افراد فاقد بليط با جديت اعمال مي شود و انتظار مي‌رود در اين خصوص همکاري هاي لازم از سوي شهروندان را شاهد باشيم.

وي به استقرار تيم بهداشت به منظور انجام تست رپيد (سريع) توسط دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز و مرکز بهداشت شرق اهواز براي جلوگيري از ورود تعداد زيادي از مبتلايان در مبادي ورودي به فرودگاه اشاره کرد و افزود: همچنين با فعاليت اپليکيشن ماسک، سوابق کرونايي افراد از طريق کد ملي در مبادي ورودي به ترمينال بررسي و اقدامات لازم انجام مي شود.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رزاز همچنين از انجام ۲۶ هزار تست رپيد (سريع) در محل اين فرودگاه خبر داد و يادآورشد: تاکنون تعداد ۸۰ نفر از مبتلايان به کرونا از طريق انجام تست رپيد شناسايي و از ورود آنها به هواپيما جلوگيري شده است.