شناسهٔ خبر: 91197 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان اصفهان اعلام کرد:

ضرورت کاهش تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان به واسطه توفان شن/ شدت توفان بعدازظهر در نائین و خوروبیابانک افزایش خواهد یافت

طوفان شن در محور اصفهان_نایین سه راهی فساران معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در استان اصفهان گفت: از مردم می خواهیم امروز تردد در محورهای مواصلاتی استان و به ویژه شهرستانهای نائین و خوروبیابانک را به حداقل برسانند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، فرزاد دادخواه اظهار کرد: وزش باد شدید در محورهای مواصلاتی ممکن است باعث  بروز گرد و خاک شدید  و ایجاد طوفان شن  در برخی از مناطق استان همچون شهرستان های نائین و خوروبیابانک شود.

وی اضافه کرد:  به دنبال وزش باد شدید و طوفان شن  شاهد کاهش دید رانندگان  و  افزایش احتمال بروز حوادث رانندگی خواهیم بود.

دادخواه ضمن درخواست از مردم برای  کاهش ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی استان اصفهان، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی از ساعت ۱۱ تا ۱۶ عصرامروز( پنجشنبه) وزش باد و طوفان در مناطق کویری استان همچون نائین و خوروبیابانک شدت خواهد یافت و ممکن است در این محورها شاهد بروز پدیده طوفان شن باشیم.

معاون راهداری استان اصفهان خاطرنشان کرد: در صورتی که به هر دلیلی تردد در این محورها برای شهروندان ضروری است، ضمن کسب اطلاعات وضعیت محورها  تاحد امکان از تردد در محورهای شهرستان‌های شرق استان در بازه  زمانی  ۱۱ تا ۱۶ عصر امروز بپرهیزند.

دادخواه ادامه داد: توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و هشدارهای دستگاه‌های امداد جاده‌ای برای افرادی که در محورهای مواصلاتی کشور تردد می کنند، بسترساز تردد ایمن رانندگان و سرنشینان خودروها خواهد بود.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان تاکید کرد: کلیه راهداران استان اصفهان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و مردم می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه  در محورهای مواصلاتی استان اصفهان با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.