شناسهٔ خبر: 91281 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف بررسی پیشرفت پروژه‌های راه و شهرسازی صورت گرفت؛

بازدید استاندار خراسان شمالی از دو پروژه محور شیروان به اسفراین و طرح اقدام ملی مسکن شهر اسفراین

بازدید استاندار اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در بازدید استاندار از دو پروژه محور شیروان به اسفراین و طرح اقدام ملی مسکن شهر اسفراین گفت: زمین پروژه طرح اقدام ملی مسکن شهرستان اسفراین با ظرفیت ۱۹۰ واحد تحویل و پروانه آنها صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( خراسان شمالی)،  محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی روز گذشته ۷ فروردین ۱۴۰۰ در سفر یکروزه به شهرستان های شیروان و اسفراین از دو پروژه مهم محور شیروان به اسفراین و همچنین طرح اقدام ملی مسکن شهر اسفراین بازدید کرد.

سید عبدالمجید نژاد صفوی، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گزارش مختصری از پیشرفت دو پروژه مذکور به استاندار ارائه کرد.
لازم به ذکر است پروژه طرح اقدام ملی مسکن شهرستان اسفراین دارای ۱۹۰ واحد می‌باشد که زمین این واحدها تحویل و پروانه آن صادر شده  و فوندانسیون ۶۴ واحد این پروژه نیز در حال اجراست.
فرماندار اسفراین، مدیر کل راه و شهرسازی استان، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و برخی از مدیران استانی و شهرستانی نیز در این بازدید استاندار خراسان را همراهی کردند.