شناسهٔ خبر: 91370 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسی روند عملیات اجرایی پروژه های راهسازی صورت گرفت؛

بازدیدعضو شورای عالی فنی کشور از روند ساخت باقی‌مانده آزادراه رشت - قزوین

بازدید مهندس الماسی از آزادراه رودبار-منجیل عضو شورای عالی فنی کشور در بازدید از آزادراه درحال ساخت رودبار- منجیل ضمن تاکید بر اولویت آن از پیشرفت ۶۰ درصدی این پروژه ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، امروز (چهارشنبه ) هادی الماسی مشاور دکتر نوبخت(معاون ریاست جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه) و عضو شورای عالی فنی کشور به اتفاق ماکان پدرام مدیرکل راه وشهرسازی گیلان از مراحل ساخت باقیمانده آزدراه رودبار- منجیل بازدید و روند عملیات اجرایی آن را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

الماسی با بیان اینکه تکمیل آزاد راه منجیل - رودبار جزء طرح های اقتصاد مقاومتی است و اولویت ملی آن تایید شده است، افزود: با وجود محدودیت های اعتباری، دولت برای پشتیبانی مالی آن مشکلی نخواهد داشت و امیدوارم با این عزم و اراده ای که وجود دارد شاهد بهره برداری هرچه سریعتر از این طرح باشیم.

عضو شورای عالی فنی کشور با اشاره به سخت گذر بودن مسیر و الزام به احداث تونل ها وپل ها، خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات کمبود مصالح و تحریم ها، در حال حاضر این طرح ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم قبل از پایان دولت، دو قطعه از مسیر به بهره برداری برسد و شهروندان از یک رفاه نسبی در این مسیر برخوردار شوند.