شناسهٔ خبر: 91435 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد:

ثبت ۸۶۳ هزار تردد در استان اردبیل در روزهای نخستین ۱۴۰۰/ افزایش ۲۳۳ درصدی ترددها در تعطیلات نوروزی

تردد خودروها.jpg معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در تعطیلات نوروزی ۸۶۳ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (اردبیل)،حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در تعطیلات نوروزی ۸۶۳ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسید.

عبدی در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل - نیر - سراب اظهار داشت: این میزان تردد توسط ۱۲ سامانه ثبت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیـل به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان در بازه زمانی ۲۵ اسفند۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است، تصریح کرد: محورهای اردبیل- سرچم، نیر- سراب، اردبیل- آستارا و اصلاندوز- کلیبر بیشترین تردد را داشته‌اند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۲۳۳ درصدی ترددها در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: بیشترین تردد خودروها در استان اردبیل مربوط به پلاک استانهای تهران، آذربایجان‌شرقی، گیلان و البرز بوده است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر بیش از ۵۳ هزار خودرو با پلاک‌های غیربومی در استان حضور دارند، افزود: در بازه زمانی ذکرشده ۹۵ هزار خودرو وارد استان اردبیل شدند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در این مدت ۱۰ هزارو ۵۰۰ عدد تخلف سرعت غیرمجاز توسط سامانه های ثبت تخلفات در استان به ثبت رسید.

وی در پایان از هموطنان خواست با توجه به شرایط کرونایی، از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و درصورت لزوم جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها وحمل ونقل جاده‌ای تماس حاصل کنند.