شناسهٔ خبر: 91450 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:‌

رشد ۷/۲ درصدی جابه‌جایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی(ره)

جابجایی افزون بر 9 هزار تن کالای اساسی در جنوب سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از رشد ۷.۲ درصدی جابه‌جایی کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) در ۱۳ روز فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، غلام‌عباس بهرامی‌نیا با اشاره به جابه‌جایی کالاهای اساسی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا روز سیزدهم فروردین در بندر امام خمینی (ره) اظهار داشت: براساس گزارش اعلام شده از اول تا ۱۳ فرودین امسال ۲۴۵ هزار و ۸۸۲ تن کالای اساسی جابه‌جا شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۷.۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وی عمده کالاهای اساسی جابه‌جا شده را گندم، جو، ذرت، دانه‌های روغنی، نهاده‌های کشاورزی و دامی برشمرد و افزود: کالاهای اساسی توسط ۹ هزار و ۹۱۵ کامیون از پایانه بار بندر امام خمینی(ره) به سراسر کشور جابه‌جا شده که نسبت به ۱۳ روز نخست سال ۹۹ نشان دهنده رشد ۵.۹ درصدی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان تأکید کرد: تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) اجرایی شده است.