شناسهٔ خبر: 91451 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد در محورهای خوزستان ۹ درصد کاهش داشت

تردد ماشین.PNG مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: تردد در محورهای استان در ۱۳ روز فروردین سال ۱۴۰۰ نسبت روزهای پایانی اسفندماه سال گذشته کاهش ۹ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: از اول تا ۱۳ فروردین امسال تردد بیش از ۶ میلیون خودرو در محورهای استان به ثبت رسیده است که این میزان در مقایسه با ۱۳ روز پایانی اسفند ۹۹، کاهش ۹ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود : خروجی وسایل نقلیه از استان در بازده زمانی اول تا ۱۳ فروردین امسال ۱۷۴ هزارو ۷۴۸ تردد می باشد که در مقایسه با روزهای پایانی اسفند سال گذشته۱۲ درصد کاهش داشته است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه ورود وسایل نقلیه در تعطیلات نورز امسال در مقایسه با ۱۳ روز پایانی اسفند سال گذشته  ۶ درصد کاهش داشته است گفت : از ابتدای امسال تا ۱۳ فروردین ۱۶۵ هزار و ۱۴۶ وسیله نقلیه وارد استان شده است .

بهرامی نیا ادامه داد: بیشترین تردد های نوروز امسال در سه راهی آغاجری - بهبهان ، «رفت و برگشت» محور ماهشهر به بندر امام خمینی (ره) و محور ملاثانی به اهواز به ثبت رسیده است.