شناسهٔ خبر: 91469 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت راه‌آهن خبر داد:

رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل‌ها در راه‌آهن در ایام نوروز/ گزارش عملکرد نوروزی راه‌آهن به زودی منتشر می‌شود

رسولی مدیرعامل شرکت راه‌آهن از رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل‌های بهداشتی در شبکه حمل‌ونقل ریلی کشور طی ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد که به‌زودی گزارش نهایی راه‌آهن در خصوص این ایام منتشر خواهد شد.

سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه طی ایام نوروز، هیچ‌گونه مشکل خاصی در راه‌آهن رخ نداده است، اظهار داشت: به‌زودی گزارش نهایی راه‌آهن در خصوص ایام تعطیلات نوروزی منتشر  و به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی با اشاره به کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران در ایام نوروز، اظهار کرد: ملاک تمامی ارزیابی‌های ما رضایت مردم است و به همین دلیل یک نظرسنجی انجام گرفت که به‌زودی نتایج آن جمع‌بندی خواهد شد.

رسولی گفت: در ایام نوروز پروتکل‌های بهداشتی به‌طور ۱۰۰ درصد و کامل از سوی راه‌آهن انجام و در مبادی جنوبی کشور از جمله اهواز و خرمشهر، تست رپید به‌طور روزانه گرفته شد.

مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به سخنان قائم‌مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از صداوسیمای کشور پخش شد، تصریح کرد: به گفته دکتر حریرچی، راه‌آهن به‌طور کامل پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده است.