شناسهٔ خبر: 91530 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تا تیر ماه امسال صورت می پذیرد؛

نصب و راه اندازی۹۲ دستگاه آسانسور در مسکن مهر گلستان شهر بجنورد

نصب آسانسور مسکن مهر گلستان شهر راه و شهرسازی خراسان شمالی معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی از نصب و راه اندازی ۹۲ دستگاه آسانسور در پروژه های مسکن مهر گلستان شهر بجنورد تا تیر ماه امسال خبر داد.

  به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، علی فخرانی گفت: با پیگیری های مستمر این اداره کل و مساعدت وزارت متبوع و سازمان ملی زمین و مسکن، تخصیص اعتبار لازم برای نصب و تکمیل تعداد ۹۲ دستگاه آسانسور در پروژه های مسکن مهر گلستان شهر بجنورد در راستای رفع مشکلات ساکنان این واحد ها انجام شد.

وی اظهار داشت: از تعداد ۹۲ دستگاه، ۸۲ دستگاه در مجموعه هزار واحدی عمران و مسکن سازان، ۸ دستگاه در مجموعه پروژه کاواک ایستا و ۲ دستگاه نیز در مجموعه تگن سازه انجام خواهد شد که تاکنون ۵ دستگاه در مجموعه هزار واحدی نصب و راه اندازی گردیده است.

 فخرانی به اعتبار نصب و راه اندازی ۹۲ دستگاه اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰  میلیارد ریال به این بخش اختصاص یافت که پیمانکار پروژه قول اتمام این تعداد دستگاه را ظرف تیر ماه امسال داده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد: انشاالله در مراحل بعدی تخصیص ۵۰ میلیارد ریال دیگر نیز در آینده ای نزدیک جهت رفع مشکلات پروژه های مسکن مهر اختصاص خواهد یافت.