شناسهٔ خبر: 91536 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن:

استان فارس در زمینه تصرف اراضی دولتی در کشور از برترین هاست

13.jpg فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت از اراضی فارس گفت: استان فارس یکی از پیشگامان رفع تصرف اراضی دولتی در کشور است و این استان همواره جزء برترین های کشور در زمینه حفظ حقوق بیت المال و باز پس گیری اراضی دولتی از چنگال سود جویان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، سرهنگ خردمند فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با تقدیر از سرهنگ مهدوی نژاد فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی فارس اظهار داشت: در ۳۱ ماه گذشته که سرهنگ مهدوی نژاد فرمانده یگان استان فارس بود ۶۱۹ مورد رفع تصرف به میزان ۵۳۶ هکتار از دست سود جویان و زمین خواران باز پس گرفته شد، که ارزش ریالی این اراضی ۱۳ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی همچنین افزود: ۲۳۰۰ متصرف شناسایی و برای طرح دعوی و اقدامات قانونی به املاک و حقوقی منعکس شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن اضافه کرد: راه اندازی سامانه ۱۶۵۶پل ارتباطی مردم با یگان حفاظت به منظور مبارزه با پدیده زمین خواری یکی از فعالیت های ارزنده این یگان در این مدت بوده است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم  که به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد ، سرهنگ  احمدرضا نظریان به عنوان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی فارس انتخاب و از زحمات سرهنگ حسین مهدوی نژاد تقدیر و تشکر شد.