شناسهٔ خبر: 91594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی زنجان خبر داد؛

تخصیص پروژه تمامی متقاضیان احراز صلاحیت شده در زنجان تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۰

بیات منش - زنجان2.JPG مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان در حاشیه مراسم مشترک وزارت راه و شهرسازی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تعداد متقاضیان واجد شرایط در شهر زنجان را ۱۳۵۰۰ نفر عنوان نمود و از تخصیص ویژه تمامی این متقاضیان تا پایان فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(زنجان)، در هفدهمین روز از سال جدید، مراسم مشترک وزارت راه و شهرسازی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به صورت ویدئوکنفرانسی در چهار استان که عملکرد قابل قبولی در زمینه تولید مسکن برای محرومین داشته اند، برگزار شد.

مسعود بیات منش در حاشیه این مراسم، تعداد متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی شهر زنجان را حدود ۱۳۵۰۰ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: برای ۹۰۰۰ واحد از این تعداد مراحل پیمان سپاری انجام شده و برای ۱۰۷۵۰ واحد نیز تخصیص پروژه اتفاق افتاده است که با تلاش مجموعه همکاران در اداره راه و شهرسازی استان زنجان، تا پایان فروردین ماه سال جاری، اختصاص پروژه برای مابقی متقاضیان نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از شروع کارهای اجرایی پروژه ها در سال گذشته و پیگیری مجدانه آن در سال جدید خبر داد و گفت: تنوع پیشرفت فیزیکی پروژه ها از مرحله فونداسیون تا اتمام بتن ریزی طبقه پنجم بلوک ها بوده و تلاش بر این خواهد بود تا مطابق برنامه زمانبندی، اجرای پروژه ها در دو سال به اتمام برسد که همکاری متقاضیان را در واریز به موقع وجوه اعلام شده، می طلبد.

حفظ بالاترین کیفیت در معماری و سازه، رعایت الگوهای شهرسازی و معماری و ساخت همزمان موارد زیربنایی و روبنایی پروژه های طرح اقدام ملی نیز از مواردی بود که مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان به آنها اشاره نمود.