شناسهٔ خبر: 91735 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف رفع تصرف در خراسان رضوی صورت گرفت؛

باز پس گيری ۱۰۰۰مترمربع از اراضی ملی در شهرستان طرقبه شانديز 

يگان حفاظت طرقبه21-1-400.jpg رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه شاندیز از خلع ید و رفع تصرف ۱۰۰۰مترمربع از اراضی ملی شهرستان طرقبه شاندیز به ارزش ۲ ميليارد تومان خبرداد. 

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان‌‌رضوی)، رضا ناصری تاجور با بيان اينكه اين ميزان رفع تصرف طی يك عمليات رفع تصرف فوری انجام شد، گفت: متصرف اقدام به تصرف، كاشت درخت در اين اراضی واقع در روستاي نغندر نموده بود كه سريعا نسبت به جمع آوری درختان از اراضی دولتي و رفع تصرف اقدام شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه شاندیز همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند. 

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره كل راه وشهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.