شناسهٔ خبر: 91764 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی لنجان صورت پذیرفت؛

سفر درون استانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان لنجان/نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با نماینده مردم لنجان در مجلس

بازدید ونشست شهرستان لنجان اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در نشست با نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: در این جلسه برای تامین و جانمایی اراضی طرح اقدام ملی مسکن شهر زرین‌شهر سه پیشنهاد ارائه شد که پیگیری‌های لازم برای این مکان‌ها صورت می‌پذیرد.

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در سفر به شهرستان لنجان، از پروژه‌های در دست احداث بازدید و به منظور بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان در حوزه راه و شهرسازی با نماینده مردم شریف لنجان در مجلس شورای اسلامی دیدار و در نشستی طرح‌های در دست اجرای این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان هدف از این نشست مشترک را تعامل و همکاری به منظور بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی این شهرستان عنوان کرد و گفت: شهرستان لنجان ظرفیت‌های ویژه ای برای ایجاد توسعه پایدار دارد که مستلزم برنامه‌ریزی دقیق است.  

وی افزود: از مسئله تقویت زمینه‌های تعامل میان دستگاه ها نباید غافل شد چرا که در صورتی می‌توان موانع اجرایی طرح‌های یک شهرستان را مرتفع و بر مشکلات فائق آمد که تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در تعامل، همدلی و هماهنگی خوبی باشند.  

قاری‌قرآن یکی از اهداف این اداره‌کل را تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن بیان کرد و گفت: در این جلسه جهت تامین و جانمایی اراضی این طرح در شهر زرین‌شهر سه پیشنهاد ارائه شد که پیگیری‌های لازم جهت این مکان‌ها صورت می‌پذیرد.  

وی با بررسی مشکلات اراضی این شهرستان که درگیر مسائل حقوقی شده‌اند، ضمن ارائه راهکارهای مناسب، دستوات لازم در این خصوص را به معاونین تحت امر خویش ابلاغ کرد.