شناسهٔ خبر: 91800 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد تومان انجام می شود؛

آغاز مجدد اجرای روکش آسفالت محور قدیم رباط کریم -ساوه

روکش آسفالت محور قدیم تهران - ساوه رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از آغاز مجدد اجرای روکش آسفالت محور قدیم رباط کریم -ساوه با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد تومان، ادامه روكش آسفالت محور قديم رباط کریم-ساوه به طول ۱۲ کیلومتر انجام می شود.

محمد حسن مولایی تاری اظهارداشت: پروژه تراش، بهسازی و روکش محور قدیم رباط کریم - ساوه از اواخر سال ۹۹ شروع شده بود، به علت ابلاغ بخشنامه پایان سال مبنی بر توقف تمامی عملیات عمرانی در حاشیه محور ها (از ۲۰ اسفند ماه تا ۱۵ فرودین متوقف شده بود) که از ۱۵ فرودین ماه شروع مجدد پروژه آغاز و تا به این لحظه پروژه فعال و مشغول به کار است. 

وی با اشاره به اینکه حجم تردد محورهای استان تهران بالا است، افزود: بهسازی و اصلاح روکش آسفالت محورها نقش بسزایی در افزایش ایمنی آن‌ها دارد و به دلیل بالابردن ایمنی محور مذکور تا کنون عملیات اجرای دو کیلومتر از این محور به اتمام رسیده و مابقی در دستور کار قرار دارد.

تاری تصریح کرد: مسیر به سمت ساوه، قبل از شهرک صنعتی پرند تا پل تقاطع غیر همسطح آزاد راه تهران-ساوه با محور قدیم ساوه ساماندهی شده و در حال حاضر مسیر به سمت رباط کریم در حال انجام عملیات روکش است.

وی همچنین افزود: در حین انجام پروژه انسداد به صورت تک لاین و ترافیک از لاین کناری با رعایت تمامی قوانین و مقررات در حال عبور است.

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در پایان گفت: از تمامی کاربرانی که قصد عبور از مسیر یاد شده را دارند خواهشمندیم که با سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتری از محور مذکور عبور کنند که تا پایان عملیات شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.