شناسهٔ خبر: 91854 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی خراسان شمالی مطرح شد

مسکن، دغدغه جدی خراسان شمالی/ لزوم رسیدگی به وضعیت راه‌های مواصلاتی خراسان شمالی

معارفه نشست تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معارفه قاسم قاسمی ده چشمه مديركل راه و شهرسازي استان خراسان شمالی امروز با حضور معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، اعضای شورای هماهنگی استان و جمعی دیگر از مسئولين محلی به صورت ويدئو كنفرانس برگزار شد.

در ابتداي جلسه عبدالمجید نژادصفوی مديركل سابق استان، ضمن ارائه گزارشی مبسوط از عملكرد خود در دوران تصدی مديريت، برای قاسمی ده چشمه در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد. سپس قاسمی ده چشمه برنامه‌های خود برای تصدی مسئوليت جديد را ارائه کرد.

وی رسيدگی به مسائل و مشکلات مسكن استان، چهار خطه كردن و بهسازی راه‌های مواصلاتی موجود و اتمام پروژه‌های در دست انجام را از اهداف آتی دوران مديريت خود در استان بيان و ابراز امیدواری کرد که بتواند با همدلی و همکاری کارکنان و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی استان به اهداف مورد نظر دست یابد.

در ادامه جلسه هوايی، معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، ضمن خوشامدگويي به مديركل جديد، تكميل قسمت باقيمانده از محور بجنورد جنگل گلستان تا پايان تير ماه ۱۴۰۰ از مطالبات مردم اين استان بر شمرد.

در پايان جلسه، كفاش، معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی در خصوص اين انتصاب گفت: شأن و جايگاه مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي خدمت به مردم شريف است.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ مقام معظم رهبري مبني بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»، رفع مشكلات بخش حمل و نقل و مسكن در استان خراسان شمالي را نيازمند شناسايي و رفع موانع موجود، همت عالي و سعي و تلاش مضاعف مسئولين مربوطه دانست.

كفاش در ادامه موضوع مسكن را بعنوان بحث مهم در كشور و همچنين استان خراسان شمالی بيان كرد و خواستار انجام اقدامات جدی‌تر برای اتمام پروژه‌های مسكن مهر موجود شد.

وی با اشاره به همجوار بودن اين استان با استان خراسان رضوی و تردد سالانه بيش از ۲۰ ميليون نفر مسافر و زائر علی ابن موسی الرضا (ع) از محورهای این استان، خواستار بهره برداری از ظرفيت اين استان و نيز رسيدگي به وضعیت محورهای مواصلاتي استان شد.

در ادامه، كفاش خطاب به مديركل جديد راه و شهرسازي استان خراسان شمالی، رسيدگي به امور كاركنان آن مجموعه، تعامل مناسب با ساير مسئولين استاني از جمله استاندار و نمايندگان مجلس شورای اسلامی، همت عالی جهت خدمتگزاری به مردم در پايان دولت فعلی را مورد تاكيد قرارداد.

در خاتمه وی ضمن تشكر از نژادصفوي، براي ايشان در تصدي پست جديد به عنوان مديركل راه و شهرسازي استان خراسان رضوی آرزوی موفقیت کرد.