شناسهٔ خبر: 91876 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در یک سال گذشته صورت گرفت؛

مراجعه بیش از ۴۰۰۰ دستگاه خودروی عمومی به مراکز معاینه فنی استان ایلام

دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از انجام معاینه فنی و بازرسی بر روی ۴ هزار و ۲۹۶ دستگاه انواع وسایل نقلیه عمومی در یک‌سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در سال۹۹ تعداد ۴هزارو۲۹۶ دستگاه انواع وسایل نقلیه عمومی با مراجعه به مراکز معاینه فنی ضمن بازرسی نسبت به رفع نقص خودرو اقدام کردند.
وی در ادامه افزود: صدور مجوز تردد و فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در بخش کالا و مسافر به رفع نقص فنی و اطمینان از ایمنی خودرو بستگی دارد و انتظار می رود رانندگان فعال در این حوزه به این مساله توجه جدی داشته و نسبت به رفع نقص خودرو قبل از حرکت اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه ۲ ایستگاه معاینه فنی مکانیزه خودروهای سنگین و نیمه سنگین در استان ایلام فعال است، تصریح کرد: تردد ایمن و سلامت فنی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای، به ویژه ناوگان حمل و نقل مسافربری با حساسیت ویژه ای پیگیری شده و رانندگان نیز به منظور کسب رضایت شهروندان باید در این بخش همکاری لازم را داشته باشند.