شناسهٔ خبر: 9188 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همايش «سفر ايمن» در شهريور ماه در اصفهان برگزار می‌شود

جلسه کمیسیون ایمنی راهها همايش «سفر ايمن» از سوی جمعيت طرفداران ايمنی راه‌ها و دستگاه‌های مسئول با هدف بهبود وضعيت ايمنی تردد در راه‌ها و ارتقای فرهنگ ترافيكی كشور از طريق بسيج و جلب مشاركت عمومی مردم در شهريور ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان، دبير اين همايش، بهبود وضعيت ايمني تردد در راهها و ارتقای فرهنگ ترافيكي كشور را از اهداف اصلي برگزاري اين همايش برشمرد و گفت: معرفي جمعيت و توسعه كمي و كيفي فعاليت ها، جلب مشاركت‌هاي مردمي، كمك به ايجاد تعامل و هماهنگي بيشتر بين سازمانها و ارگان‌هاي مسئول ايمني را از اهداف اين همايش برشمرد.

مجيد دوست محمدي با بیان اینکه ،تغيير نگرش‌ها در جامعه و حساس نمودن افكار عمومي و مسئولان با ايجاد باورهاي ملي نسبت به كاهش حوادث رانندگي و افزايش ايمني تردد،از دیگر اهداف این همایش است افزود: براي برگزاري اين همايش سه كميته تبليغات و ارتباطات، تداركات و پشتيباني و كميته اجرایي با همكاري دستگاه هاي دولتي و خصوصي تشكيل شده است.

رئيس جمعيت طرفداران ايمني راههاي استان اصفهان در بخش دیگری از صحبت هایش شاخص پيشرفت هر كشوري  را رعايت قوانين راهنمائي و رانندگي  دانست و گفت: رعایت این قوانین از سوی مردم  نه تنها ضروری که لازم است. اگر چه مسئولان مربوط نیز باید در این خصوص آموزش های لازم را  به شهروندان ارائه کنند تا این فرهنگ در تک تک افراد جامعه نهادینه شود.

 اين جلسه با حضور اعضاء جمعيت طرفداران ايمني راهها، شيشه فروش مديركل مديريت بحران استانداري، دادخواه مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان و نماينده دستگاههاي دولتي و خصوصي در محل سالن جلسات اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان تشكيل شد.

جمعيت طرفداران ايمني راهها به عنوان يك نهاد مردمي با تلاش جمعي از پيشكسوتان و دست‌اندركاران حمل و نقل و راهداري و ايمني به عنوان موسس به عنوان يك نهاد مردمي، غيرسياسي و غيرانتفاعي با هدف بهبود وضعيت ايمني تردد در راهها و ارتقای فرهنگ ترافيكي كشور پايه‌گذاري شده است.  اين تشكل آذرماه سال 93 در استان اصفهان تشكيل شد. /

نظر شما