شناسهٔ خبر: 91941 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

۳۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۳۵ کیلومتر بزرگراه اردبیل – سرچم منابع نیاز است

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از ۳۵ کیلومتر بزرگراه در محور اردبیل – سرچم در امسال ۳۵۰ میلیارد تومان منابع اعتباری نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه اردبیل – سرچم با اعلام این مطلب اظهار کرد: برای تبدیل این محور به بزرگراه به طول ۱۷۸ کیلومتر از هر دو طرف پروژه، کار عمرانی شروع شده تا هر چه سریعتر شاهد ارتقای این مسیر به بزرگراه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از سمت اردبیل به سرچم پروژه به طول ۹۰ کیلومتر با تلاش سه پیمانکار در حال انجام است و از سمت سرچم به اردبیل نیز به طول ۴۳ کیلومتر پروژه فعال شده تا قرارگاه خاتم‌الانبیاء اجرای آن را سرعت بخشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با قدردانی از حمایت استاندار اردبیل از طرح‌های توسعه‌ای بزرگراهی در این استان و بازدید های مکرر از این طرح ها گفت: پیمانکاران از پنجم فروردین ماه عملیات اجرایی را در این مسیر و در همه قطعات شروع کردند و امیدواریم با تامین اعتبار و برنامه‌ریزی انجام شده پروژه در زمان مقرر به بهره‌‌برداری برسد.

حیدری از تکمیل و افتتاح ۳۵ کیلومتر بزرگراه در این مسیر خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه احداث هر کیلومتر بزرگراه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد برای اجرا و بهره‌برداری از ۳۵ کیلومتر بزرگراه در این مسیر ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: با بهره‌برداری از ۳۵ کیلومتر بزرگراه در این مسیر تا پایان امسال در مجموع ۵۵ کیلومتر از بزرگراه اردبیل – سرچم به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تلاش و پیگیری نمایندگان استان اردبیل در به سرانجام رساندن این پروژه قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با پرداخت مطالبات پیمانکاران و تلاش مضاعف آنها در دو سه سال آینده تمامی محور اردبیل سرچم به بزرگراه ارتقا یابد.