شناسهٔ خبر: 91958 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی مازندران خبر داد:

بهره برداری از چهار پروژه آسفالت راه های روستایی مازندران

تکمیل پروژه بهسازی و روکش آسفالت محلات صادقیه و باقرخان  اداره راه و شهرسازی خراسان شمالی رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از بهره برداری چهار پروژه بهسازی با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران)، رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت:  با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال چهار پروژه بهسازی و آسفالت محورهای روستایی به طول تقریبی  ۳ کیلومتر از به بهره برداری رسید.

 سعید نصر افزود: استان مازندران دارای ۷۸۹۷ كيلومتر راه روستايي از جمله استان هایی است كه به لحاظ شرايط جغرافيايي منطقه و تعددروستاها در آن داراي محورهاي پر رفت و آمد بوده ، لذا ايمن سازي و بهسازي راه هاي ارتباطي از جمله فعاليتهاي مهم اين اداره کل است.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: عملیات های مذکور در راه های روستایی سوته _ فرم شهرستان فریدونکنار ، احمد آباد در شهرستان بابلسر ، نظام آباد _ وسطی کلا شهرستان آمل و ملاکلا _رکن کلا شهرستان سیمرغ به اجرا درآمد.

نصر در پایان خاطرنشان کرد: انشالله به زودی عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی تلارک شهرستان ساری اجرایی می شود.