شناسهٔ خبر: 91976 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرایی تعریض پل گزندر تویسرکان

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی عملیات اصلی تعریض پل گزندر، یکی از نقاط حادثه خیز محورهای تویسرکان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان،  در نشست مشترک با نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تعمیر اساسی یک دستگاه گریدر تویسرکان، تا یک ماه آینده انجام می شود، افزود: پارسال از اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور سه دستگاه لودر توانستیم خریداری کنیم که قرارداد آن منعقد و مبلغ پیش پرداخت داده شده است.
صفر صادقی راد با بیان اینکه این سه دستگاه در مدت یکی دو ماه آینده به جمع ماشین آلات استان اضافه خواهد شد، ابراز داشت: قرار است یک دستگاه از این لودرها را در اختیار شهرستان تویسرکان قرار دهیم که بتوانند در بحث برفروبی زمستانی با کمبودی مواجه نباشند.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در این نشست مشترک با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه یکی از نقاط حادثه خیز محورهای تویسرکان، پل گزندر است، گفت: با پیگیری های بسیار برای ایمن سازی این پل و حتی مطرح شدن موضوع در سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان همدان، در حال حاضر عملیات مقدماتی تعریض و ایمن سازی پل انجام و به تازگی اقدامات اجرایی آن آغاز شده است.
مفتح از اختصاص بودجه ۱۰ میلیارد تومانی برای روکش آسفالت از تونل ولایت تا سه راه خیرآباد خبر داد و افزود: همچنین سه میلیارد تومان به منظور تأمین روشنایی نقطه ای در نقاط حادثه خیز اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه این شهرستان سابق بر این با ۱۸ گردنه برفگیر و ۵۰۰ کیلومتر مسیر، از ماشین آلات متناسب نیاز برخوردار نبوده، بیان کرد: به همین منظور با همکاری اداره راه، یک دستگاه لودر صفر به ارزش سه میلیارد تومان و تأمین قطعه گریدر موجود شهرستان با ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.