شناسهٔ خبر: 92030 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۷۳ کیلومتر از بزرگراه فسا – داراب در دست اجراست

6152358_121.jpg مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد: ۷۳ کیلومتر از محور شریانی فسا – داراب – بندرعباس حدفاصل فسا و داراب در دست ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، جعفر زاهدی مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار داشت: محور فسا – داراب – بندرعباس به عنوان یکی از محورهای استان فارس به استانهای هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان است و عملیات تبدیل آن به بزرگراه در برنامه کاری اداره کل راه و شهرسازی فارس قرار دارد.
زاهدی اضافه کرد: تاکنون حد فاصل شهرستانهای شیراز، سروستان، فسا(تقاطع جلیان) و تقاطع زرین دشت-داراب و داراب جنت شهر جمعا به طول ۲۰۹ کیلومتر به اتمام رسیده و در حال بهره برداری می باشد و باقیمانده حدفاصل تقاطع جلیان تا تقاطع زرین دشت (بین شهرستانهای فسا و داراب) به طول ۵۰ کیلومتر و و کمربندی شهر داراب به طول ۴ کیلومتر و جنت شهر به سمت رستاق به طول ۱۹ کیلومتر توسط پیمانکار در حال اجراست.
وی ادامه داد: از جمع ۷۳ کیلومتر در حال اجرا حدود ۲۰ کیلومتر آن آماده آسفالت می باشد و طبق برنامه ریزی انجام شده علاوه بر دستگاهها و ماشین آلاتی که در حال حاضر در محدوده شهرستانهای فسا و داراب در حال انجام عملیات راهسازی هستند مقرر گردیده تعداد دستگاههای راهسازی دیگری نیز اضافه گردد.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت: امیدواریم با تامین اعتبارات لازم و به موقع بتوانیم طی سال جاری و سال آتی باقیمانده عملیات اجرایی حدفاصل شهرستانهای داراب و فسا که بسیار پرتردد می باشد به بهره برداری برسانیم.