شناسهٔ خبر: 92064 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال گذشته انجام شد؛

تعمیر ۵۷۰ مورد از ماشین آلات راهداری استان کرمانشاه

کرمانشاه - ماشین آلات راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته ۵۷۰ مورد از ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک توسط اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری، تعمیر و راه اندازی شده است.

به گزاش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار داشت: بازسازی و نوسازی ماشین آلات راهداری جزو برنامه های اصلی این اداره کل بوده و با برنامه ریزی‌های انجام شده که هر ساله تمامی ماشین آلات راهداری مورد برسی قرار می‌گیرند، تعدادی از ماشین آلات که نیاز به بازسازی داشته باشند تعمیرات روی آنها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته بازدید دوره ای از ماشین آلات سطح استان به منظور بررسی وضعیت عمومی دستگاه شامل؛ بازدید ظاهری خودرو، کنترل سطح روغن، فیلترهای هواکش و روغن، اسیدباطری، لاستیک، گریس کاری و ... به صورت منظم و دوره ای انجام و در نهایت تعمیر و بازسازی ۵۷۰ مورد از ماشین آلات راهداری استان صورت گرفت.

کرمی همچنین افزود: بازسازی کامل یک دستگاه بیل مکانیکی هپکو ۹۱۲ و یک دستگاه لودر کوماتسو w۹۰ انجام شده است.

وی گفت: پیگیری تأمین سوخت، بازدید، تعمیر مخازن سوخت شهرستان ها و جابه جایی مخازن سوخت از دیگر اقدامات اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری بوده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در پایان افزود: هم اکنون در استان  ۴۷۹دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری فعال است.