شناسهٔ خبر: 92120 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر اعلام کرد:

محورهای ارتباطی مناطق زلزله زده باز و رفت آمد در آنها جریان دارد

سید حمید رضا علم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در بازدید از محورهای ارتباطی مناطق  زلزله زده شهرستان گناوه گفت: خوشبختانه بر اثر زلزله خسارتی به راههای ارتباطی شهرستان گناوه که کانون زمین لرزه بوده وارد نشده و محورهای ارتباطی مناطق زلزله زده باز و رفت آمد در آنها جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)،  سید حمیدرضا علم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر بلافاصله پس از وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری به همراه معاون راهداری خود راهی مناطق زلزله زده در گناوه شد و از محورهای ارتباطی این شهرستان بازدیدکرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: کلیپ پخش شده در شبکه های اجتماعی با موضوع ریزش کوه در محور ارتباطی دیلم مربوط به این استان  نیست و همه محورهای مناطق زلزله باز است و رفت آمد در آنها جریان دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: خوشبختانه بر اثر زلزله خسارتی به راه های ارتباطی شهرستان گناوه که کانون زمین لرزه بوده و همچنین به محورهای ارتباطی شهرستان دیلم وارد نشده است .

علم با بیان اینکه راه های ارتباطی شهرستان گناوه و دیلم برای هر گونه امدادرسانی به مناطق زلزله باز است افزود: راهداری استان در آماده باش است تا چنانچه با پس لرزه های احتمالی خسارتی به راه ها و ابنیه فنی وارد شد در اولین فرصت نسبت به ترمیم آن اقدام کنند .