شناسهٔ خبر: 92210 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در حاشیه سفر به چابهار انجام شد

بازدید وزیر راه و شهرسازی از شهر جدید تیس/ تاکید بر رفع حاشیه‌نشینی در چابهار

بازدید وزیر راه و شهرسازی عصر امروز 31 فروردین ماه وارد چابهار شد و در بدو ورود از شهر جدید تیس بازدید و در جریان پیشرفت پروژه‌های این شهر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی عصر امروز 31 فروردین ماه وارد چابهار شد و در بدو ورود از شهر جدید تیس بازدید و در جریان پیشرفت پروژه‌های این شهر قرار گرفت. 

وی در ادامه، از روند احداث پروژه ۱۰۰۰ واحدی مرادآباد چابهار که به منظور رفع حاشیه‌نشینی انجام می‌شود، بازدید به عمل آورد.

اسلامی در جریان این بازدید گفت: باید تمام توان منطقه به کار گرفته شود تا حاشیه‌نشینی هرچه سریعتر از چهره چابهار زدوده شود.

وی با اشاره به طراحی بومی پروژه مرادآباد افزود: در طراحی این پروژه از معماری بومی چابهار و المان‌های فرهنگی منطقه وام گرفته شده است.

پروژه ۱۰۰۰ واحدی مرادآباد که کارفرمای آن شرکت بازآفرینی شهری ایران است، در ۳۶ هکتار زمین احداث شده و مساحت کل واحد‌های این پروژه ۶۰ هزار متر مربع است. این واحدها قرار است طی مدت ۶ ماه احداث شوند.

گفتنی است وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به استان سیستان و بلوچستان، فردا گذرگاه مرزی پیشین-مند را که سومین گذرگاه رسمی ایران و پاکستان است را افتتاح خواهد کرد.