شناسهٔ خبر: 92415 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون دریایی اداره کل بنادر و‌دریا نوردی هرمزگان اعلام کرد:‌

تقویت حضور بانوان در آب‌های استان هرمزگان با صدور ۲۸۳‌ فقره گواهی دریانوردی/ اهتمام ویژه سازمان بنادر در امر توانمندسازی بانوان دریانورد/ آمادگی ۱۶ مرکز آموزشی برای صدور گواهینامه‌های دریانوردی

دریانوردی هرمزگان معاون دریایی اداره کل بنادر ودریا نوردی هرمزگان اعلام کرد ۲۸۳ فقره گواهینامه معتبر دریانوردی برای بانوان در هرمزگان صادر شده که حضور گسترده این بانوان را در سطوح مختلف فراهم کرده است.

اسماعیل مکی‌زاده، معاون دریایی اداره کل بنادر‌ و‌ دریانوردی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در امر تقویت حضور و توانمندسازی بانوان در مشاغل دریایی گفت: ۲۸۳ فقره گواهی معتبر دریانوردی برای بانوان متقاضی فعالیت در حوزه دریایی صادر شده است.

وی افزود: بیشترین استقبال بانوان دریانورد درامر گردشگری، دریایی، ملوان عمومی سفرهای نزدیک به ساحل و مهمانداری شناورهای مسافری بوده و نیز گواهینامه‌هایی برای ملوانی موتورخانه، ملوانی عرشه و افسر دومی صادر شده است.

مکی‌زاده اعلام کرد: ۱۶ مرکز آموزشی دارای مجوز در استان هرمزگان دایر بوده و آماده ارائه خدمت به متقاضیان دریافت گواهینامه‌های دریا‌نوردی هستند.