شناسهٔ خبر: 92562 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال گذشته انجام شد؛

بهسازی و تعریض بیش از ۴۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان خوی

IMG_20181111_101620.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوی از بهسازی و تعریض بیش از ۴۰ کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان در یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، اصغر کاظمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی گفت: در یک سال گذشته بیش از ۱۷ کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان آسفالت و به بهره برداری رسیده و ۳۳ کیلومتر آماده آسفالت است.

کاظمی از اجرای تعریض پل ۵ دهانه ۲۲ متری مهلذان با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال خبر داد و اذعان داشت: آسفالت محور اصلی خوی – ایواوغلی به طول ۱۴ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۲۳۰ میلیارد ریال در سه قطعه تکمیل  و به بهره برداری رسیده و قابل افتتاح است.

وی از رنگ آمیزی ۵۹  فقره سرعت گیر در این مدت خبر داد و گفت: تابلو گذاری به تعداد ۳۸۶  عدد، ۱۰۳۰ مورد جمع آوری بازسازی و تعمیر تابلو و علایم، ۳۶۶  شاخه تعمیر گاردیل، نصب گاردیل به تعداد ۱۰۴ مورد نیز بخشی دیگر از اقدامات این اداره شهرستانی در مدت مذکور بوده است.

کاظمی در ادامه با اشاره به برخی از عوامل بروز تصادفات افزود: عامل انسانی یکی از عوامل مهم بروز تصادفات است که با آموزشهای فرهنگی در این بخش می توانیم از بروز بسیاری از تصادفات پیشگیری کنیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی در ادامه گفت: ۲ مورد حذف نقاط فاقد دید در روستاهای کلوانس و قرخ یاشار و ۴۸۳ تن نخاله برداری توسط راهداران در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی انجام شده است.

وی اظهار کرد: به منظور بالا بردن امنیت تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان مذکور لکه گیری به طول ۲۸۸۵ متر مربع، ۳۷۰ مورد رنگ آمیزی پایه تابلو و ۱۴ مورد بازسازی حفاظ و قرنیز انجام شده است.