شناسهٔ خبر: 92611 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هفته دولت امسال صورت می پذیرد؛

بهره‌برداری از راه اصلی هشجین به اردبیل و سرچم

راهسازی کردستان استاندار اردبیل گفت: پروژه احداث جاده اصلی هشجین به سه‌راهی اردبیل، سرچم تا هفته دولت امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، اکبر بهنامجو در بازدید از پروژه احداث جاده اصلی هشجین به سه‌راهی اردبیل_سرچم اظهار داشت: برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه که به طول ۱۳ کیلومتر در حال اجراست و جزء مطالبات اصلی مردم منطقه خورش‌رستم خلخال است تلاش می‌شود.

رئیس شورای اداری استان اردبیل گفت: با اجرای این پروژه در آینده نزدیک اهالی منطقه از راه اصلی، ایمن و مناسب برای مسافرت به مرکز استان و کشور بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه این پروژه با مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل درحال انجام است تصریح کرد: برای تکمیل مسیر۱۳ کیلومتری هشجین به سه‌راهی اردبیل ، سرچم ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با ترک تشریفات توسط راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرا و تکمیل خواهد شد.

در این بازدید کلیم اله وثوقی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل نیز با بیان اینکه از یک ماه گذشته این پروژه به اداره کل راهداری تحویل داده شده افزود: برای بهسازی و تعریض این جاده ۱۲ هزار متر مکعب عملیات خاک برداری به صورت امانی توسط راهداران پرتلاش اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال انجام شده است.