شناسهٔ خبر: 92617 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه تعیین اعضای هیأت اجرایی انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان یزد

جلسه نظام مهندسی 2.jpg جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان یزد در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)، در راستای برگزاری نهمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که مقرر است در مرداد ماه امسال برگزارشود، جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان یزد در محل اداره کل راه و شهرسازی استان  برگزار شد .

رضا یادگاری مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه اظهار امیدواری کرد با همت و تلاش منتخبین هیات اجرایی شاهد یک انتخابات پویا و پرشور با مشارکت بالای کلیه اعضای نظام مهندسی ساختمان در استان باشیم.

یادگاری ضمن تشریح نقش و جایگاه مهندسین در افزایش کیفیت ساخت و سازهای ایمن،  افزود: این جامعه بزرگ مهندسین در شکل گیری یک شهرخوب، آرام و ایمن از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای منتخبین هئیت اجرایی تاکید کرد انشالله با تلاش مضاعف در سایه صداقت و درستی، شاهد یک انتخابات بی حاشیه و آرام با رضایتمندی بالا باشیم.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان نیز که در این مراسم حضور داشت با تشکر از اعضا حاضر، برای یکایک منتخبین هئیت اجرایی آرزوی موفقیت کرد و تاکید کرد که اعضای هیات نظارت و هیات اجرایی این دوره از انتخابات همه تلاش خود را بکار خواهند برد، تا شاهد انتخابات سالم و پرشور باشیم.

در پایان این جلسه با رای گیری حاضرین، هفت نفر به عنوان هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد انتخاب شدند.